Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Domů > Pro studenty > 1.ročníky

Informace pro nově přijaté žáky do 1. ročníků pro školní rok 2021/2022

Připravili jsme pro vás záložku, ve které naleznete veškeré informace, dokumenty a odkazy, které jsou důležité pro budoucí žáky 1. ročníků, kteří k nám nastoupí ve školním roce 2021/2022.

 

Adaptační kurz pro žáky 1. ročníků

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: 

Při nástupu na adaptační kurz je nutné předložit COVID potvrzení o bezinfekčnosti účastníka!

  • potvrzení o negativním PCR nebo antigenním testu (viz. níže)
  • potvrzení o ukončeném očkování (viz. detaily níže)
  • potvrzení o ochranné lhůtě po prodělaném onemocnění covid-19 (viz. níže)

Toto potvrzení si musí každý účastník zajistit před nástupem na adaptační kurz sám. 

 

Je tedy nutné splnit tyto podmínky: 

  • zakazuje se účast na akci osobám, které vykazují klinické příznaky onemocnění covid-19 anebo které nesplňují následující podmínky:

a) osoba absolvovala nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem, nebo

b) osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami POC test na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem, nebo

c) osoba byla očkována proti onemocnění covid-19 a doloží národním certifikátem o provedeném očkování nebo národním certifikátem o dokončeném očkování, že u očkování uplynulo:

i) od aplikace druhé dávky očkovací látky v případě dvoudávkového schématu podle souhrnu údajů o léčivém přípravku (dále jen „SPC“) nejméně 14 dní, nebo

ii) od aplikace dávky očkovací látky v případě jednodávkového schématu podle SPC nejméně 14 dní; nebo

d) osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění covid-19, uplynula u ní doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního

pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní.

 

Kromě COVID potvrzení platí i nutnost podepsat klasické prohlášení o bezinfekčnosti, které naleznete zde: Adaptační kurz 2021_informace pro rodiče_maturitní obory.pdf

 

Adaptační kurz pro žáky maturitních oborů SŠ

(Třídy 1.AE, 1.LM, 1.VP, 1.VPZ, 1.VT)

 

místo konání:                  Smršťov, 257 06 Louňovice pod Blaníkem

termín konání:                 30.8.-1. září 2021

 

personální zajištění:

  • členové ŠPC: vedoucí kurzu Mgr. Radka Šedivá – školní metodik prevence,
    Mgr. Šárka Burianová – výchovný poradce,  Ing. Pavel Říčan – výchovný poradce, Mgr. Jana Stavová – školní psycholog, speciální pedagog,
  • třídní učitelé a zástupci TU 1.ročníků při VOŠ a SZeŠ Benešov

spolupracující organizace:

  • P*P*K – Pedagogické poradenství Praha:
    • PaedDr. Zdeňka Kašparová – Primární prevence
    • JUDr. Karel Kašpar – Právní vědomí a trestní odpovědnost

organizační záležitosti:

  • Studenti třídy 1.AE a 1.LM přijdou do školy v 8 hodin a studenti 1.VP, 1.VPZ a 1.VT v 8:30 hodin do posluchárny školy na zahájení nového školního roku dne 30.8. 2021. Budou seznámeni se školním řádem a chodem školy. Po předání základních informací budou odjíždět autobusy do rekreačního zařízení Smršťov, kde začínáme obědem (tzn. zavazadla si přinesou již ráno a uschovají  si je v šatnách tělocvičny BIOS).
  • Sraz účastníků je pod dozorem třídních učitelů 30.8.2021 v 9:15 hod. na dvoře VOŠ a SZeŠ Benešov. V 9:30, 9:45 a v 10:00 hodin odjedeme do sport.areálu Smršťov – doprava je zajištěna  třemi autobusy.
  • Ubytování bude zajištěno v tesko-domech, i když je zajištěno ložní vybavení, doporučujeme vzít si s sebou vlastní spacák, strava je zajištěna, včetně pitného režimu přímo v areálu.
  • Předpokládaný návrat: ve středu 1.9.2021 cca 14-15 hodin.

S sebou:

  • osobní a hygienické potřeby na 3 dny
  • sportovní oblečení, plavky, pokrývka hlavy, vhodné boty na turistiku
  • baterku, psací potřeby, bílé triko a malý batoh
  • kartičku zdravotní pojišťovny, občanský průkaz
  • případné osobní léky, které pravidelně užíváte, pružný obvaz
  • hudební nástroje, knihu  a dobrou náladu
  • finanční prostředky pro osobní potřebu
  • nedoporučujeme brát s sebou cennosti a drahou elektroniku, za kterou škola nenese odpovědnost (mobily, tablety,notebooky)

Cena adaptačního kurzu je 1300 Kč,  tuto částku můžete zaplatit v den konání informační schůzky v hotovosti nebo platbu proveďte převodem na účet Unie rodičů 158861978/0600 (do zprávy pro příjemce uveďte příjmení dítěte+třídu+adaptační kurz)

V případě nutnosti je možné komunikovat přes email: r.sediva@zemsbn.cz popř. telefonické spojení – mobil: 602814376.

 

Kompletní informace o adaptačním kurzu vč. prohlášení o bezinfekčnosti, které je potřeba před nástupem na kurz vyplnit naleznete zde:  

 

Adaptační kurz pro žáky učebních oborů SŠ

(Třídy 1.CH, 1.FZH)

 

místo konání:                  Smršťov, 257 06 Louňovice pod Blaníkem

termín konání:                 1.9.-3. září 2021

cílová skupina:                žáci 1. ročníků UO Benešov (šk. rok 2021/2022)

cca 60 studentů

personální zajištění:

  • členové ŠPC: vedoucí kurzu Mgr. Radka Šedivá – školní metodik prevence,
    Mgr. Šárka Burianová – výchovný poradce,  Ing. Pavel Říčan – výchovný poradce, Mgr. Jana Stavová – školní psycholog, speciální pedagog,
  • třídní učitelé a zástupci TU 1.ročníků při VOŠ a SZeŠ Benešov

spolupracující organizace:

  • P*P*K – Pedagogické poradenství Praha:
    • PaedDr. Zdeňka Kašparová – Primární prevence
    • JUDr. Karel Kašpar – Právní vědomí a trestní odpovědnost

organizační záležitosti:

  • Studenti přijdou do školy na zahájení nového školního roku dne 1.9. 2021 v 8 hodin ráno, budou seznámeni se školním řádem a chodem školy. Po předání základních informací budou odcházet na statek. V 15 hodin budou  odjíždět autobusy do rekreačního zařízení Smršťov. (tzn. zavazadla si přinesou již ráno a uschovají  si je v šatnách tělocvičny BIOS).
  • Sraz účastníků je pod dozorem třídních učitelů 1.9.2021 ve 14:30 hod. na dvoře VOŠ a SZeŠ Benešov. V 15 hodin odjedeme do sport.areálu Smršťov – doprava je zajištěna  autobusem.
  • Ubytování bude zajištěno v tesko-domech, i když je zajištěno ložní vybavení, doporučujeme vzít si s sebou vlastní spacák, strava je zajištěna, včetně pitného režimu přímo v areálu (začínáme večeří 1.9. 2021 a končíme obědem 3.9. 2021)
  • Předpokládaný návrat: v pátek 3.9.2021 cca 13-14 hodin.

S sebou:

  • osobní a hygienické potřeby na 3 dny
  • sportovní oblečení, plavky, pokrývka hlavy, vhodné boty na turistiku
  • baterku, psací potřeby, bílé triko a malý batoh
  • kartičku zdravotní pojišťovny, občanský průkaz
  • případné osobní léky, které pravidelně užíváte, pružný obvaz
  • hudební nástroje, knihu  a dobrou náladu
  • finanční prostředky pro osobní potřebu
  • nedoporučujeme brát s sebou cennosti a drahou elektroniku, za kterou škola nenese odpovědnost (mobily, tablety,notebooky)

 Cena adaptačního kurzu je 1300 Kč,  tuto částku můžete zaplatit v den konání informační schůzky v hotovosti nebo platbu proveďte převodem na účet Unie rodičů 158861978/0600 (do zprávy pro příjemce uveďte příjmení dítěte+třídu+adaptační kurz)

V případě nutnosti je možné komunikovat přes email: r.sediva@zemsbn.cz popř. telefonické spojení – mobil: 602814376.

 

Kompletní informace o adaptačním kurzu vč. prohlášení o bezinfekčnosti, které je potřeba před nástupem na kurz vyplnit naleznete zde:  

 

Průkaz studenta - ISIC karta

rádi bychom Vás informovali, že naše škola se chystá připojit do celosvětové skupiny škol, které vydávají pro své studenty mezinárodní žákovský průkaz ISIC.

ISIC (International Student Identity Card) je jediný celosvětově uznávaný doklad prokazující status studenta. Průkaz vydává světová organizace ISIC Association pod záštitou UNESCO již více jak 65 let, a je platný ve 127 zemích.

Čekají Vás slevy na více než 2 200 místech v ČR a další ve 127 zemích světa. Průkaz ISIC je také akceptován mnoha institucemi nebo ve veřejné dopravě jako potvrzení věku a statusu studenta.

Oblíbené je využití průkazu ISIC také při nákupech v e-shopech (elektronika, oblečení, sport. potřeby, knihy atd.)

 

Jak využijete průkaz ISIC na škole:

  • Je oficiálním průkazem studenta naší školy
  • Budete ho používat místo čipu pro vstup do školy, na kopírování a pro výdej stravy v jídelně

 

Jak postupovat:

Agendu ISIC na naší škole vyřizuje paní Jitka Beránková.

Vyplňte, prosím, přiloženou žádost o vydání průkazu. Do 16. 7. 2021 nejpozději uhraďte, prosím, poplatek 290 Kč, a to buď na účet školy 475220277/0100 pod variabilním symbolem 3240002 a do poznámky uveďte jméno a třídu žáka nebo osobně v pokladně školy (1. patro) školy. K vystavení průkazu je potřeba také průkazková fotografie žáka (formát jako na OP). Fotografii v digitální podobě, prosím, zašlete na email:  j.berankova@zemsbn.cz. Doporučujeme použít digitální fotku portrétového typu (lze snadno vyfotit běžným digitálním fotoaparátem nebo mobilem před světlou zdí) nebo zaslat kvalitní sken papírové průkazové fotky. Upozorňujeme, že v případě nenastoupení žáka ke studiu na naší škole v září 2021, není možné Vám průkaz vydat a poplatek vrátit.  Poplatek Vám bude vrácen v plné výši v případě, že škola nebude z technických důvodů průkazy ISIC používat.

 

Více informací a žádost o vystavení naleznete zde: 

ISIC karta.jpg

 

Dokumenty k vyplnění rodiči (zákonnými zástupci) nezletilých žáků

Dokumenty k vyplnění zletilými žáky

Informace a dokumenty týkající se ubytování v domově mládeže naleznete na tomto odkazu:

Informace, dokumenty a pravidla domova mládeže

Informace a dokumenty týkající se stravování ve školní jídelně naleznete na tomto odkazu:

Informace - školní jídelna

Upozornění: Nezapomeňte přihlášku ke stravování potvrdit od vašeho peněžního ústavu (zřízení inkasa) a nastavit si dostatečný limit inkasa (pro žáky ubytované v domově mládeže - celodenní strava - cca 4000,- Kč, pro neubytované žáky - cca 1000,- Kč). 

 Seznam učebnic a studijních materiálů pro 1. ročníky

Seznam učebnic pro 1. ročníky a jejich zdroje naleznete na tomto odkazu: 

Seznam učebnic pro 1. ročníky